Тема. Культура та духовне життя.
Мета.
• ознайомитися з розвитком культури України в середині 60-х – на початку 80-х рр., визначити ставлення до культурних процесів на Україні уряду Радянського Союзу.
• розвивати вміння працювати з таблицями, аналізувати інформацію.
• виховувати повагу до діячів культури України та любов до України.
Обладнання. підручник Ф.Г. Турченко, П.П. Панченко, С.М. Тимченко Новітня історія України: частина друга 1939-2001 рр. 11 клас: К. Ґенеза, 2001 р., картки, презентація портретів.
Тип уроку. Урок вивчення нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
1. Оголошення теми та мети уроку.
2. Демонстрація портретів.
ІІІ. Вивчення нових знань.
1. Робота в групах. Вивчення нового матеріалу. Джерело – картки.
2. Звіт груп.
3. Робота з документами. Джерело підручник Ф.Г. Турченко, П.П. Панченко, С.М. Тимченко Новітня історія України: частина друга 1939-2001 рр. 11 клас: К. Ґенеза, 2001 р. – ст. 209 «Із спогадів першого секретаря ЦК КП України П. Шелеста про одне засідання політбюро ЦК КПРС».
Питання до документа:
На чому акцентували увагу члени політбюро на засіданні?
Чому так активно члени політбюро боролися проти української мови?
Якою була реакція Леоніда Брежнєва на ці події?
ІV. Закріплення знань, умінь та навичок учнів.
1. Тестові завдання.
2. Робота з таблицею.
V. Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання.
|